Jag kan stanna föralltid, om jag får


Om 6 veckor är det vår!!, hoppas verkligen på att det stämmer, annars går jag under.

Äntligen fredag, fett skönt med helg, efterlängtat! Skolan var helt okej idag, blev klar med geografin. Men dock blev det väl inget vidare bra arbete men jag orkar verkligen inte bry mig mer. Ikväll händer det inget speciellt, har inte laddat hem nån film, så jag har inget att kolla på ikväll, förutom One tree hill avsnitten. Lite tråkigt.

Min broder och hans vän försökte fixa datorn, men nu är den nära sin död istället. Det tar flera timmar tills den har laddat klart! Och alla mina bilder finns just på den datorn, alla från Rom, och andra ställen. Så imon ska jag försöka få över bilderna till min laptop innan den andra datorn dör ut helt. Det skulle inte förvåna mig om jag börjar lipa om det inte funkar.. heheee.

Förövrigt längtar jag tills jag kan ta fram mina vita skor (bilden).
Bäst att snön försvinner under dessa 6 veckor framöver! Har lust att
gå i ide, och vakna upp när snön är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0