I'm still dreaming


Channing Tatum

Har suttit och gluttat tv nu, typ första gången på 2 veckor! Tv suger.. haha.
Sjukt tråkig fredagskväll har det varit. Hittade en film här på datorn som jag visst inte hade kollat på en, Fighting. Så ska strax kolla, snyggingen Channing Tatum har huvudrollen, ögongodis på rätt hög nivå!

Imon ska jag nog färga håret, och som omväxling så ska jag lägga i rött i det mörkbruna. Så jag får en röd nyans, om jag nu vågar mig på det. Eller så håller jag mig kvar i den mörkbrun/svarta tråkiga hårfärgen som jag har haft alldeles förlänge. Behövs en liiiten omväxling, en pytte liten, så då blir det rött.

Nej nu ska det kollas film! gött gött götti gött gött

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej schlager-premiär ikväll! gå in på min blogg och rösta på just din favorit melodi! =)

2010-02-06 @ 12:58:42
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0